.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزینه های احتمالی تصدی بر شهرداری رشت
در محافل سیاسی از گزینه هایی محتمل برای جایگزینی ثابت قدم نام برده می شود. گزینه هایی که البته تنها بر اساس حدس و گمان های رایج نامشان در این لیست آمده است و احتمال دارد در صورت برکناری ثابت قدم، یکی از آن ها سکان هدایت شهرداری رشت را در دست بگیرد.

 

به گزارش شمال نیوز، با مشخص شدن 11 عضو اصلی شورای پنجم رشت و بازماندن بسیاری از چهره های شاخص از این لیست، شمارش معکوس برای تصمیم مهم ماندن یا نماندن ثابت قدم آغاز شده است. اعضای شورای پنجم باید در نخستین تصمیم سرنوشت ساز خود، یا رای به ابقای ثابت قدم دهند و یا شهردار جدیدی را برگزینند.


در همین راستا در محافل سیاسی از گزینه هایی محتمل برای جایگزینی ثابت قدم نام برده می شود. گزینه هایی که البته تنها بر اساس حدس و گمان های رایج نامشان در این لیست آمده است و احتمال دارد در صورت برکناری ثابت قدم، یکی از آن ها سکان هدایت شهرداری رشت را در دست بگیرد.


روح الله قهرمانی: استاندار اسبق و همچنان محبوب گیلان. آخرین کنش سیاسی اش بر میگردد به ثبت نام در انتخابات اخیر مجلس از حوزه انتخابیه رودسر که البته نتوانست از سد شورای نگهبان عبور کند. حالا شنیده می شود سفیر اسبق ایران در کویت، گزینه مورد حمایت برخی از اعضای شورای آینده خواهد بود. اعضایی که به نام یک ائتلاف اجتماعی به شورا راه پیدا کرده اند اگرچه هر یک رای مخصوص به خود را هم داشته اند.


مسعود کاظمی: آیا رویای تصدی بر شهرداری رشت برای مسعود کاظمی تعبیر خواهد شد؟ از عضو شورای چهارم که شانس خود را برای انتخابات شورای پنجم نیازمود، به عنوان یکی از گزینه های محتمل تصدی بر شهرداری رشت نام برده می شود. البته گفته می شود کاظمی مورد حمایت افرادی است که گزینه اولشان قهرمانی است. با این حال اگر قهرمانی بنا به دلایلی نتوانست راه خود را به شهرداری هموار کند، شاید کاظمی بتواند کار نیمه تمام خود و قهرمانی را تمام کند.


محمد زالفی: استعفایش از ریاست هیات نظارت بر شورای شهر رشت، آخرین بار نام وی را به سوژه رسانه ها تبدیل کرده بود. فرماندار اسبق رشت، حالا نامش به عنوان یکی از گزینه های محتمل اصلاح طلبان برای تصدی بر شهرداری رشت مطرح است. پیش تر هم محمود باقری در یکی از گفت و گوهایش با بیان اینکه ثابت قدم، شهردار مطلوب اصلاح طلبان نخواهد بود، از زالفی و جمشید رسایی به عنوان گزینه های تصدی بر شهرداری رشت در صورت پیروزی اصلاح طلبان، نام برده بود.


جمشید رسایی: 
شاید اگر اصلاح طلبان اکثریت کرسی های شورا در دست می گرفتند، رسایی محتمل ترین گزینه تصدی بر شهرداری رشت بود. با این حال معلوم نیست رسایی واقعاً تمایلی به کوچ از جهاد دانشگاهی به شهرداری داشته باشد؟ دوستی نزدیک وی با ثابت قدم هم شاید رسایی را در معذوریت اخلاقی قرار دهد. در هر حال نامش خیلی پیش تر از این ها به عنوان شهردار بعدی رشت از سوی باقری در کنار زالفی مطرح شد.


ابراهیم خلیلی: یادداشت های گاه و بی گاهش در رسانه ها کار را به جایی رسانده بود که حتی از او به عنوان یکی از داوطلبین احتمالی شورای پنجم یاد شود، اما با رقم نخوردن این اتفاق شایعاتی مبنی بر احتمال حضور وی به عنوان شهرداری بعدی رشت مطر شد که البته وی در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین این شایعه را رد کرد.(اینجا را بخوانید) با این حال همچنان از خلیلی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی حضور بر مسند شهرداری رشت با حمایت یکی از ائتلاف های اجتماعی نام برده می شود./ خزر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.